Kogo szukamy?
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- Pracę w międzynarodowym środowisku z codziennym wykorzystaniem języków obcych
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet medyczny, karta multisport, karta lunchowa)
- Dostęp do nowoczesnych technologii
- Jasna ścieżka rozwoju dopasowana do potrzeb i wymagań pracowników
ZAPRASZAMY KANDYDATÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA FRANCUSKIEGO OD POZIOMU B2 DO POZIOMU C2.
OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta francuskojęcznego
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu komputerowego, oprogramowania lub sieci
- Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nachodzących zgłoszeń
- Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
- Tworzenie raportów w języku niemieckim lub angielskim
Od Kandydatów oczekujemy:
- Znajomości języka francuskiego już od poziomu B2
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Wiedzy technicznej na poziomie codziennego uzytkownika sprzętów elektronicznych