Kogo szukamy?
Zadania:
- Wsparcie użytkowników biurowych i przedstawicieli w zakresie rozwiązywania ogólnych problemów technicznych związanych ze sprzętem i aplikacjami
- Kontakt z Global Service Desk i zgłaszanie problemów użytkowników oraz sprawdzanie statusu zgłoszeń
- Testowanie rozwiązań
- Monitoring sprzętu IT w biurze, zgłaszanie zapotrzebowanie na wymianę i serwis
- Doraźne wsparcie działu IT w bieżących zadaniach
- Administracja Intranetu w oparciu o technologię SharePoint
Wymagania:
- Znajomość obsługi komputera (system Windows 7/ 10) i umiejętność rozwiązywania problemów użytkowników ze sprzętem
- Znajomość programów biurowych (pakiet MS Office, Office 365) i umiejętność rozwiązywania problemów użytkowników z aplikacjami
- Umiejętność wsparcia użytkowników w zakresie używania sprzętów biurowych (projektory, drukarki, telefony komórkowe)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (średnio zaawansowany)
- Komunikatywność - rola wymaga bezpośredniego kontaktu z użytkownikami
- Doświadczenie na podobnym stanowisku bądź w obszarze utrzymania sprzętu mile widziana
Oferta:
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Manpower
- Praca w międzynarodowej korporacji
- Minimum 3/5 etatu
- Praca w atrakcyjnej lokalizacji
- Pakiet benefitów
Zadania:
- Wsparcie użytkowników biurowych i przedstawicieli w zakresie rozwiązywania ogólnych problemów technicznych związanych ze sprzętem i aplikacjami
- Kontakt z Global Service Desk i zgłaszanie problemów użytkowników oraz sprawdzanie statusu zgłoszeń
- Testowanie rozwiązań
- Monitoring sprzętu IT w biurze, zgłaszanie zapotrzebowanie na wymianę i serwis
- Doraźne wsparcie działu IT w bieżących zadaniach
- Administracja Intranetu w oparciu o technologię SharePoint
Wymagania:
- Znajomość obsługi komputera (system Windows 7/ 10) i umiejętność rozwiązywania problemów użytkowników ze sprzętem
- Znajomość programów biurowych (pakiet MS Office, Office 365) i umiejętność rozwiązywania problemów użytkowników z aplikacjami
- Umiejętność wsparcia użytkowników w zakresie używania sprzętów biurowych (projektory, drukarki, telefony komórkowe)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (średnio zaawansowany)
- Komunikatywność - rola wymaga bezpośredniego kontaktu z użytkownikami
- Doświadczenie na podobnym stanowisku bądź w obszarze utrzymania sprzętu mile widziana