Junior 2nd Line Support Specialist

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl

Firma

Data utworzenia: 2017-10-05

Ogłoszenie w: Poznań

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Dla naszego Klienta – wiodącego dostawcy produktów i rozwiązań IT, poszukujemy osoby na stanowisko
Junior 2nd Line Support Specialist.

Miejsce pracy: Poznań

Szukamy osoby, która ma wykształcenie kierunkowe związane z IT i doświadczenie w pracy z technologią Microsoft (środowisko Windows 8 i Windows 10), Apple i Android. Mile widziane są osoby, które zdobyły już pierwsze doświadczenie w pracy w helpdesk na pierwszej linii wsparcia i chcą się rozwijać w tym kierunku. Znajomość systemu ticketowego oraz procesów wsparcia będzie dodatkowym atutem.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę urządzeń i wsparcie techniczne dla komputerów stacjonarnych, notebooków i smartfonów na poziomie II linii wsparcia. Będzie zapewniała wsparcie techniczne telekonferencji (audio i video) oraz przygotowywała instrukcje dla użytkowników.

Z uwagi na międzynarodowe środowisko pracy wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
   
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie. Pracownik będzie mógł także skorzystać z benefitów pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).