Kogo szukamy?
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT
Key Account Manager z doświadczeniem - Sektor Publiczny
miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów z sektora administracji samorządowej
- Prowadzenie całego procesu sprzedaży we współpracy z działami wsparcia sprzedaży - prezentacje, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów
- Badanie i kreowanie potrzeb klientów w zakresie całej oferty naszego klienta
- Utrzymywanie stałego portfela klientów
- Udział w szkoleniach, merytorycznych konferencjach i targach
- Zbieranie informacji o rynku w zakresie działania konkurencji, cen, oferowanych usług oraz potencjalnych klientów
- Przygotowywanie materiałów handlowych we współpracy z działami wsparcia sprzedaży - oferty, umowy, prezentacje, itd.
- Rejestrowanie aktywności zawodowej w systemie informatycznym.
Nasze wymagania:
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu samodzielnej sprzedaży rozwiązań teleinformatycznych do klientów z sektora publicznego w tym w szczególności samorządowego
- Doświadczenie w prowadzeniu procesów przetargowych w administracji publicznej - znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
- Wykształcenie wyższe
- Wiedza z zakresu rozwiązań teleinformatycznych, preferowana wiedza z zakresu oferowania kompleksowych usług IT/Telco, szczególnie:
- usług zarządzania infrastrukturą i zasobami IT
- rozwiązań własnych klienta (oferowanych w modelu SaaS)
- sprzętu komputerowego i oprogramowania
- konsultingu i doradztwa IT
- serwisu IT
- Duża samodzielność
Dodatkowe atuty:
- Język angielski pozwalający na swobodną komunikację
Firma oferuje:
- Umowę o pracę lub firma - firma
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy - samochód, laptop, tel komórkowy