Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie TeamQuest Sp. z o.o.

TeamQuest Sp. z o.o.

Firma

Specjalizacje: Administracja systemów, Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Programowanie, Strony/Serwisy internetowe

Data utworzenia: 2017-03-27

Ogłoszenie w: Poznań

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Dla naszego Klienta, dużej, wiodącej firmy dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager

miejsce pracy: Poznań

 

 Twoje zadania:

  • Aktywna sprzedaż oferowanych przez naszego klienta produktów i usług
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych
  • Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie istniejącego portfolio produktów i usług IT
  • Współpraca i budowanie relacji z Klientami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji
  • Negocjacje i rozmowy handlowe
  • Przygotowywanie ofert i umów handlowych
  • Samodzielna sprzedaż całego portfolio produktów firmy, m.in.:
    • Integracja - sprzętowo-programowa
    • Zarządzanie infrastrukturą i zasobami IT
    • Serwis infrastruktury IT - sprzęt i oprogramowanie
    • Budowa centrów danych
    • Projekty sprzętowe
    • Rozwiązania dedykowane

 

 Nasze wymagania:

  • Co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu samodzielnej sprzedaży rozwiązań informatycznych do klientów korporacyjnych i SMB
  • Wykształcenie wyższe lub odpowiadające mu doświadczenie zawodowe
  • Wiedza z zakresu rozwiązań IT
  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych, długotrwałych relacji biznesowych
  • Mile widziana znajomość zagadnień:
    • budowa serwerowni i centrum danych
    • backup i bezpieczeństwo danych
    • integracja sprzętowo-systemowa
  • Umiejętność planowania i konsekwentnej realizacji strategii sprzedaży
  • Umiejętnośc łączenia poszczególnych produktów z portfolio w rozwiązania dające efekt synergii
  • Zdolność szybkiego uczenia się
  • Samodzielność i silna motywacja do pracy
  • Nastawienie na cel i konsekwencja w dzianiu
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań
  • Proaktywne podejście do wykonywanych zadań
  • Doskonała umiejętność zarządzania czasem
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana

 

 Firma oferuje:

  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tel. komórkowy)