Kierownik Zespołu Helpdesk

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie TeamQuest Sp. z o.o.

TeamQuest Sp. z o.o.

Firma

Specjalizacje: Administracja systemów, Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Programowanie, Strony/Serwisy internetowe

Data utworzenia: 2016-01-23

Ogłoszenie w: Warszawa

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Dla naszego klienta, wiodącej firmy, dostarczającej rozwiazania IT, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu Helpdesk

miejsce pracy: Warszawa

 

 Zadania:

  • Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk
  • Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia
  • Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
  • Prowadzenie coachingu, szkoleń dla pracowników zespołu helpdesk
  • Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
  • Nadzór nad stałą współpracą z klientami zewnętrznymi
  • Optymalizacja działań zespołu wsparcia
  • Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
  • Bliska współpraca z zarządem

 

 Nasze oczekiwania:

  • Ugruntowane minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania kilkunastoosobowym zespołem helpdesk
  • Znajomość modelu ITIL poparta doświadczeniem
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowanie obszaru Service Desk
  • Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym będzie dodatkowym atutem
  • Posiadanie przynajmniej jednego certyfikatu z zakresu ITIL
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania pracą zespołu
  • Bardzo dobre umiejętności planowania pracy zespołu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

 

 Proponujemy:

  • Stabilny system zatrudnienia
  • Motywujący system premiowy
  • Niezbędny pakiet szkoleń