Kogo szukamy?
Dla naszego klienta, wiodącej firmy, dostarczającej rozwiazania IT, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Helpdesk
miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk
- Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia
- Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
- Prowadzenie coachingu, szkoleń dla pracowników zespołu helpdesk
- Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
- Nadzór nad stałą współpracą z klientami zewnętrznymi
- Optymalizacja działań zespołu wsparcia
- Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
- Bliska współpraca z zarządem
Nasze oczekiwania:
- Ugruntowane minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania kilkunastoosobowym zespołem helpdesk
- Znajomość modelu ITIL poparta doświadczeniem
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowanie obszaru Service Desk
- Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym będzie dodatkowym atutem
- Posiadanie przynajmniej jednego certyfikatu z zakresu ITIL
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- Bardzo dobre umiejętności zarządzania pracą zespołu
- Bardzo dobre umiejętności planowania pracy zespołu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Proponujemy:
- Stabilny system zatrudnienia
- Motywujący system premiowy
- Niezbędny pakiet szkoleń