Kogo szukamy?
Zadania:
- Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia
- Komunikacja w języku niemieckim
- Przyjmowanie zgłoszeń od klientów wewnętrznych
- Obsługa telefoniczna zgłoszeń
Wymagania:
- Dobra znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywność
- Umiejętność przekazywania informacji oraz wsparcie w języku obcym
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy w zespole
- Otwartość na nowe wyzwania
Oferta:
- Możliwość podjęcia długofalowej współpracy
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Czas pracy dostosowany do potrzeb kandydata
- Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do kwalifikacji
- Szansa podniesienia własnych kwalifikacji, rozwoju zawodowego
- Umowa o pracę tymczasową, możliwość przejęcia bezpośrednio przez firmę po kilku miesiącach pracy
- Możliwość korzystania z pakietu benefitów Manpower Premium (dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie karty Medicover, ubezpieczenie grupowe PZU)
Zadania:
- Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych - pierwsza linia wsparcia
- Komunikacja w języku niemieckim
- Przyjmowanie zgłoszeń od klientów wewnętrznych
- Obsługa telefoniczna zgłoszeń
Wymagania:
- Dobra znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywność
- Umiejętność przekazywania informacji oraz wsparcie w języku obcym
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy w zespole
- Otwartość na nowe wyzwania