Młodszy Specjalista ds. Wsparcia - II linia

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl

Firma

Data utworzenia: 2018-09-18

Ogłoszenie w: Łódź

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Co możemy Ci zapewnić?

  • pracę w jednej z największych na świecie firm doradztwa IT,
  • wsparcie w rozwoju kariery i kompetencji – pełne dofinansowanie kursów i certyfikacji, dostęp do materiałów oraz platform e-learningowych, opiekę mentora, jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery,
  • pełen komfort pracy - prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, karnety sportowe, vouchery lunchowe, korporacyjną kartę kredytową American Express Gold,
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej.

Czym będziesz się zajmować?


Jako Młodszy Specjalista ds. Wsparcia będziesz członkiem kilkunastoosobowego zespołu, który zapewnia ciągłość funkcjonowania zaawansowanego systemu opartego na technologiach Microsoft i IBM, a dokładnie. Będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie bieżącej pracy aplikacji bankowej, a dokładnie:

  • bieżącą współpracę z trzecią linią wsparcia
  • monitorowanie systemu (przeglądanie i analiza logów aplikacji)
  • wsparcie przetwarzania (wykonywanie zdefiniowanych procedur awaryjnych
  • wykonywanie procedur i skryptów migracji zmian w oprogramowaniu

Oczekujemy od Ciebie

  • dobrej znajomości języka francuskiego (poziom B2/C1)
  • zainteresowania branżą IT – mile widziane doświadczenie w utrzymaniu systemów,
  • dyspozycyjności do pracy w systemie częściowo zmianowym.

Mile widziana znajomość:

  • zagadnień związanych z administracją bazami danych oraz podstaw SQL
  • podstaw administracji Windows Server
  • podstaw programowania
  • najlepszych praktyk IT