Pracownik Helpdesk - II linia wsparcia - serwis aplikacji finansowo-księgowych

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie TeamQuest Sp. z o.o.

TeamQuest Sp. z o.o.

Firma

Specjalizacje: Administracja systemów, Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Programowanie, Strony/Serwisy internetowe

Data utworzenia: 2016-01-18

Ogłoszenie w: Warszawa

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT

Dla naszego Klienta, wiodącej firmy dostarczającej rozwiązania IT dla branży finansowej, szukamy osoby na stanowisko:

Pracownik Helpdesk - II linia wsparcia - serwis aplikacji finansowo-księgowych

miejsce pracy: Warszawa

 

 Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów tematów dotyczących oprogramowania klienta
  • Obsługa klientów firmy w formie: telefonicznej, mailem, poprzez systemy helpdesk w zakresie systemów Klienta
  • Wsparcie serwisowe: z siedziby Klienta oraz u klienta na terenie całego kraju
  • Przeglądy serwisowe systemu LEO
  • Ewidencja kontaktów z klientami

 

 Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym
  • Znajomość relacyjnych baz danych
  • Dobra znajomość SQL
  • Biegła znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego
  • Podstawowa znajomość zagadnień finansowo-księgowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność szybkiego uczenia się

 

 Proponujemy:

  • Ciekawą pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stały rozwój kwalifikacji zawodowych, szkolenia
  • Miłą atmosferę w stabilnym zespole
  • Wyjazdy integracyjne
  • Atrakcyjny pakiet socjalny