Specjalista ds. Helpdesk

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl

Firma

Data utworzenia: 2018-04-17

Ogłoszenie w: Wrocław

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • udział we wdrożeniach nowych rozwiązań teleinformatycznych w Spółce;
  • interesującą pracę, pełną wyzwań;
  • bogaty koszyk benefitów: m.in. kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie, szkolenia, wyjazdy integracyjne;
  • niezbędne narzędzia pracy.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • obsługę zgłoszeń w systemie Redmine;
  • zarządzanie dostępami;
  • przygotowywanie stanowisk pracy;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu oraz współpracę z działem księgowym;
  • zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń drukujących;
  • zapewnienie prawidłowego działania sprzętu konferencyjnego;
  • prowadzenie zakupów sprzętu komputerowego;
  • dbanie o licencyjne aspekty związane z oprogramowaniem;
  • przekazywanie zgłoszeń na kolejne linie;
  • monitorowanie bieżącej dostępności aplikacji i systemów.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum dwuletnie doświadczenie w dziale wsparcia;
  • znajomość obsługi ActiveDirectory;
  • znajomość zagadnień z obszaru hardwar`u, sieci, bezpieczeństwa, systemów operacyjnych, pakietów biurowych MS Office;
  • umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i wysokie zaangażowanie;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • prawo jazdy kat. B.