Specjalista ds. Helpdesk
Data utworzenia: 2018-04-17
Ogłoszenie w: Wrocław
Kogo szukamy?
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- udział we wdrożeniach nowych rozwiązań teleinformatycznych w Spółce;
- interesującą pracę, pełną wyzwań;
- bogaty koszyk benefitów: m.in. kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie, szkolenia, wyjazdy integracyjne;
- niezbędne narzędzia pracy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę zgłoszeń w systemie Redmine;
- zarządzanie dostępami;
- przygotowywanie stanowisk pracy;
- prowadzenie ewidencji sprzętu oraz współpracę z działem księgowym;
- zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń drukujących;
- zapewnienie prawidłowego działania sprzętu konferencyjnego;
- prowadzenie zakupów sprzętu komputerowego;
- dbanie o licencyjne aspekty związane z oprogramowaniem;
- przekazywanie zgłoszeń na kolejne linie;
- monitorowanie bieżącej dostępności aplikacji i systemów.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe;
- minimum dwuletnie doświadczenie w dziale wsparcia;
- znajomość obsługi ActiveDirectory;
- znajomość zagadnień z obszaru hardwar`u, sieci, bezpieczeństwa, systemów operacyjnych, pakietów biurowych MS Office;
- umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i wysokie zaangażowanie;
- dobra organizacja pracy własnej;
- prawo jazdy kat. B.