Kogo szukamy?
Oferujemy:
- Stabilną pracę w międzynarodowej firmie
- Praca w międzynarodowym dziale zakupów
- Współpracę z międzynarodowym zespołem wysokiej klasy specjalistów
- Możliwość poszerzania swojej wiedzy oraz rozwoju zawodowego
Obowiązki:
- Wsparcie dla klienta wewnętrznego w bieżących zapytaniach dotyczących użytkowania systemów wspierających zakupy pośrednio produkcyjne
- Praca w wewnętrzym dziale helpdesku firmy
- Codzienny kontakt telefoniczny w języku angielskim z oddziałami firmy
- Wykonywanie zestawień / analiz
- Wsparcie klientów wewnętrznych w systemie rozliczania podróży służbowych/ wydatków z kart płatniczych
- Zarządzanie licznymi danymi w systemie
- Praca w systemie dwuzmianowym – 8-16 oraz 14-22
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – minimum licencjat
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem ale nie jest wymagane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
- Znajomość któregoś z języków: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski będzie dodatkowym atutem
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i komunikacyjne
- Chęć do pracy w środowisku międzynarodowym
- Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
Firma DPM Sp. z o.o. posiada wpis w Krajowym Rejestrze Podmiotów Prowadzących Agencję Zatrudnienia o numerze 2069.