Specjalista ds. utrzymania systemu e-commerce
Data utworzenia: 2018-04-18
Ogłoszenie w: Katowice
Kogo szukamy?
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemu e-commerce;
- Bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży;
- Monitoring nad poprawną pracą platformy e-commerce, zgłaszanie i raportowanie wykrytych błędów;
- Nadzór nad statusami rozwiązywanych problemów, incydentów oraz awarii;
- Współpraca z zespołami eksperckimi, opiekunami technicznymi oraz dostawcami rozwiązań IT;
- Współdziałanie przy usprawnieniu istniejących i wdrażaniu nowych rozwiązań.
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości funkcjonalności stron e-commerce;
- Znajomości procesów w e-commerce;
- Znajomości zagadnień UX, oraz usability (mobile i desktop);
- Umiejętności definiowania i rozwiązywania najbardziej priorytetowych problemów;
- Doświadczenia min.2 lata w pracy na podobnym stanowisku;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Znajomości j. angielskiego.
Mile widziane będą:
- Umiejętność rozpoznania potrzeb biznesowych w projektach internetowych;
- Znajomość systemów typu JIR’a, Service Desk;
- Znajomość zasad projektowania stron internetowych oraz rozwiązań dla e-commerce;
- Znajomość SEM, SEO;
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w wyszukiwarce oraz sieciach reklamowych.
Zatrudnionym oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
- Bogaty pakiet szkoleń;
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Dobrą atmosferę pracy.