Kogo szukamy?
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku z codziennym wykorzystaniem języków obcych
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet medyczny, karta multisport, karta lunchowa)
- Dostęp do nowoczesnych technologii
- Jasnę ścieżkę rozwoju dopasowaną do potrzeb i wymagań pracowników
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku czeskim/słowackim
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu komputerowego, oprogramowania lub sieci
- Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nachodzących zgłoszeń
- Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
- Tworzenie raportów
Od Kandydatów oczekujemy:
- Znajomości języka czeskiego lub słowackiego od poziomu B2
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Wiedzy technicznej na poziomie codziennego uzytkownika sprzętów elektronicznych