Specjalista IT - CRM
Data utworzenia: 2017-08-02
Ogłoszenie w: Warszawa
Kogo szukamy?
Opis stanowiska:
- wsparcie użytkowników CRM w obszarach programów lojalnościowychi zarządzania kampaniami marketingowymi,
- nadzór nad interface’ami i procesem ładownia danych,
- rozwiązywanie problemów pojawiających się przy utrzymaniu systemu,
- uczestnictwo w projektach rozwoju systemu CRM,
- praca nad doskonaleniem i usprawnianiem systemu.
Opis wymagań:
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w informatyce,
- wykształcenie wyższe (preferowane Informatyka),
- znajomość zagadnień baz danych SQL i NoSQL (Cassandra będzie dodatkowym atutem),
- dyspozycyjność w zakresie rozwiązywania zgłoszeń krytycznych (na miejscu lub zdalnie),
- znajomość systemów lojalnościowych będzie dodatkowym atutem,
- znajomości systemów sprzedażowych w sklepach będzie dodatkowym atutem,
- znajomość systemu SAP HANA, SPSS będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w nowopowstającej sekcji CRM IT Grupy Eurocash w Warszawie,
- pracę w 6. co do wielkości firmy w Polsce, lidera hurtowej dystrybucji FMCG, zatrudniającego ponad 12 tys. pracowników,
- możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- uczestnictwo w ciekawych projektach,
- pracę w zespole ludzi z pasją,
- dodatkowe benefity (np. ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe) w atrakcyjnych stawkach cenowych.