Specjalista wsparcia klienta korporacyjnego z j.niemieckim

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl

Firma

Data utworzenia: 2018-03-15

Ogłoszenie w: Szczecin

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

 

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę na cały lub część etatu
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym
  • pakiet szkoleń na start
  • dofinansowanie do studiów, szkoleń i kursów językowych
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy oraz ... 

 

Twoje zadania:

  • rejestracja zgłoszeń od klientów niemieckojęzycznych
  • udzielanie wsparcia klientom biznesowym w zakresie problemów technicznych
  • współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • dbanie o wysoką jakość obsługi

Masz pomysł na usprawnienie naszej pracy? U nas możesz go zgłosić i być inicjatorem zmiany.


 

Oczekujemy od Ciebie:

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
  • wysokich umiejętności komunikacji
  • otwartości na dynamikę, ponieważ cały czas się rozwijamy

Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe.

Nie wymagamy doświadczenia, bo nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i rozwijać się razem z nami.