Kogo szukamy?
Oferujemy:
- Jasne i realne możliwości dalszego rozwoju zawodowego
- Stabilne zatrudnienie (umowa u pracę lub B2B)
- Szereg szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
- Pozytywna atmosfera pracy w nowym centrum biznesowym
- Karta Multisport i prywatna opieka medyczna
- Regularne spotkania integracyjne i miejsca relaksu
Informacje o projekcie:
- Lokalizacja: Warszawa, Wola (Rondo Daszyńskiego)
- Poziom stanowiska: Mid/Senior
- Typ projektu: IT Security Operations Services, bezpieczeństwo publiczne
- Wynagrodzenie: 10 000 - 13 500 PLN netto +VAT (B2B) -(nie wykluczamy UoP)- stawka uzależniona od doświadczenia i umiejętności danego kandydata
- Zespół: 10 osób
- Język projektu: angielski
- Praca zdalna: model hybrydowy
Obowiązki:
- Zapewnienie wysokiej jakości pomocy technicznej oraz usług wsparcia zarówno dla użytkowników wewnętrznych, jak i zewnętrznych (1-2 linia wsparcia)
- Obsługa prostych i bardziej złożonych zgłoszeń serwisowych oraz incydentów zgłaszanych za pośrednictwem samoobsługowego portalu, telefonu, poczty elektronicznej i osobiście
- Rozwiązywanie problemów i analiza zgłoszonych incydentów
- W razie potrzeby, przekazywanie zgłoszonych problemów do wyższych linii wsparcia
- Rozwoju bazy wiedzy firmy
- Wpływ na doskonalenie usług wsparcia
Wymagania:
- 2-3 lata komercyjnego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Posiadanie 1 z certyfikatów (Microsoft, Cisco lub inny z obszaru Service Management)
- Bardzo dobra znajomość złożonych systemów informacyjnych i ich interoperacyjności
- Znajomość infrastruktury IT użytkowników końcowych (stacje robocze, drukarki, urządzenia peryferyjne itp.)
- Znajomość usług zarządzania stacjami roboczymi i systemów operacyjnych
- Znajomość sieci TCP / IP i powiązanych usług
- Bardzo dobry poziom języka angielskiego (C1)