Agent II Linii Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl

Firma

Data utworzenia: 2018-09-16

Ogłoszenie w: Szczecin

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Nasz Klient oferuje:

  • Umowę o pracę
  • Szkolenia od pierwszego dnia pracy
  • Benefity (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Samorozwój i wzrost w organizacji poprzez wewnętrzny proces rekrutacji

Zadania:

  • Przeprowadzanie wstępnej oceny, diagnostyki i zdalnego wsparcia systemów informatycznych
  • Zapewnienie dogłębnego rozwiązywania problemów sprzętowych lub programowych za pomocą narzędzi diagnostycznych
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Eskalowanie potencjalnych problemów i złożonych incydentów
  • Obserwowanie problemów technicznych i proponowanie propozycji ulepszeń

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Doświadczenie z systemami biletowymi i podstawowa znajomość SQL będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Chęć rozwoju w branży IT