Kogo szukamy?
Nasz Klient oferuje:
- Umowę o pracę
- Szkolenia od pierwszego dnia pracy
- Benefity (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Samorozwój i wzrost w organizacji poprzez wewnętrzny proces rekrutacji
Zadania:
- Przeprowadzanie wstępnej oceny, diagnostyki i zdalnego wsparcia systemów informatycznych
- Zapewnienie dogłębnego rozwiązywania problemów sprzętowych lub programowych za pomocą narzędzi diagnostycznych
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Eskalowanie potencjalnych problemów i złożonych incydentów
- Obserwowanie problemów technicznych i proponowanie propozycji ulepszeń
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Doświadczenie z systemami biletowymi i podstawowa znajomość SQL będzie dodatkowym atutem
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Chęć rozwoju w branży IT