Inspektor w Wydziale Wsparcia Użytkownika
Data utworzenia: 2018-03-12
Ogłoszenie w: Bydgoszcz
Kogo szukamy?
Zainteresowani jesteśmy osobą, która:
- potrafi pracować w zespole (wierzymy, że budowanie relacji jest najważniejsze w biznesie!)
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse i bankowość, ekonomia, informatyka, matematyka) lub studenci ostatniego roku znaj język SQL i 4GL oraz narzędzia SAS Guide (znajomość SAS Visual Analytics będzie dodatkowym atutem)
- bardzo dobrze posługuje się pakietem Microsoft Office - MS Excel, MS Access i MS Power Point
- posiada wysokie zdolności analityczne
- jest silnie zorientowana na cel i potrafi pracować pod presją czasu
- znajomość detalicznego rynku bankowego, produktów oraz procesów bankowych będzie dodatkowym atutem
U nas możesz:
- pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
- rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
- utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów,
- rozwijać się w zakresie technologii związanych ze świadczeniem usług IT.
Będziesz odpowiedzialny za:
- przygotowywanie telefonów i kart SIM dla pracowników Banku,
- przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów dot. telefonów oraz sieci komórkowej,
- udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji,
- kontakty z operatorem np. w trakcie incydentu,
- zarządzanie systemem ewidencji telefonów komórkowych,
- zamawianie telefonów oraz akcesoriów telefonicznych,
- rozliczanie faktur, przygotowywanie billingów.
Poszukujemy osoby, która posiada:
- dobrą znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
- doświadczenie w budowaniu standardów i prowadzenia dokumentacji dotyczącej powierzonych zasobów,
- umiejętność organizowania pracy własnej oraz współpracy z zespołem.
- doświadczenie w dziale wsparcia użytkownika (mile widziane)