Inspektor w Wydziale Wsparcia Użytkownika

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl

Firma

Data utworzenia: 2018-03-12

Ogłoszenie w: Bydgoszcz

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Zainteresowani jesteśmy osobą, która:

  • potrafi pracować w zespole (wierzymy, że budowanie relacji jest najważniejsze w biznesie!)
  • posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse i bankowość, ekonomia, informatyka, matematyka) lub studenci ostatniego roku znaj język SQL i 4GL oraz narzędzia SAS Guide (znajomość SAS Visual Analytics będzie dodatkowym atutem)
  • bardzo dobrze posługuje się pakietem Microsoft Office - MS Excel, MS Access i MS Power Point
  • posiada wysokie zdolności analityczne
  • jest silnie zorientowana na cel i potrafi pracować pod presją czasu
  • znajomość detalicznego rynku bankowego, produktów oraz procesów bankowych będzie dodatkowym atutem

U nas możesz: 

  • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
  • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • mieć stabilne warunki zatrudnienia,
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów,
  • rozwijać się w zakresie technologii związanych ze świadczeniem usług IT.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • przygotowywanie telefonów i kart SIM dla pracowników Banku,
  • przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów dot. telefonów oraz sieci komórkowej,
  • udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji,
  • kontakty z operatorem np. w trakcie incydentu,
  • zarządzanie systemem ewidencji telefonów komórkowych,
  • zamawianie telefonów oraz akcesoriów telefonicznych,
  • rozliczanie faktur, przygotowywanie billingów.

Poszukujemy osoby, która posiada:

  • dobrą znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
  • doświadczenie w budowaniu standardów i prowadzenia dokumentacji dotyczącej powierzonych zasobów,
  • umiejętność organizowania pracy własnej oraz współpracy z zespołem.
  • doświadczenie w dziale wsparcia użytkownika (mile widziane)