
Kogo szukamy?
Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy, dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:
Key Account Manager - rozwiązania sieciowe, softwarowe, serwerowe
miejsce pracy: Warszawa
Do zadań wybranych osób należeć będzie:
- Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Sprzedaż rozwiązań znajdujących się w portfolio firmy (rozwiązania sieciowe, softwarowe, serwerowe, systemy bezpieczeństwa, backupu i archiwizacji danych, systemy pamięci masowych, usługi serwisowe, wdrożeniowe, szkoleniowe)
- Prowadzenie całego procesu sprzedaży (prezentacje, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjowanie umów)
- Badanie i kreowanie potrzeb klientów pod kątem rozwiązań znajdujących się w portfolio firmy
- Tworzenie marketingowej przewagi pracodawcy przez aktywne uczestniczenie w konferencjach i szkoleniach organizowanych zarówno przez pracodawcę jak i partnerów handlowych
- Raportowanie działalności handlowej do Dyrektora Handlowego
Wymagania:
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży integracji systemów teleinformatycznych
- Posiadanie własnej bazy aktywnych klientów z zakresu rozwiązań IT
- Kreatywność i samodzielność w kontaktach z klientami
- Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
- Atrakcyjny system wynagradzania
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy)
- Profesjonalne szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
- Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Pracę w miłej, "nie korporacyjnej" atmosferze