Kogo szukamy?
Dla naszego Klienta firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko;
Kierownik Działu Supportu
miejsce pracy: Śródmieście (Warszawa)
Realizowane zadania:
- koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi po-sprzedażowej
- zarządzanie podległym zespołem pracowników
- monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia
- zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem
- zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
- raportowanie działań Supportu
Od Kandydatów wymagamy:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem telesprzedaży / obsługi klienta
- dobra znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)
- dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
- umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym
Proponujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta
- ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
- możliwość rozwoju zawodowego