Kierownik Działu Supportu

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie TeamQuest Sp. z o.o.

TeamQuest Sp. z o.o.

Firma

Specjalizacje: Administracja systemów, Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Programowanie, Strony/Serwisy internetowe

Data utworzenia: 2016-05-12

Ogłoszenie w: Warszawa

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Dla naszego Klienta firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko;

Kierownik Działu Supportu

miejsce pracy: Śródmieście (Warszawa)

 

 Realizowane zadania:

  • koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu
  • nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi po-sprzedażowej
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników
  • monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia
  • zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem
  • zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
  • raportowanie działań Supportu

 

 Od Kandydatów wymagamy:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem telesprzedaży / obsługi klienta
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)
  • dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
  • umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym

 

 Proponujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta
  • ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
  • możliwość rozwoju zawodowego