Pracownik wsparcia technicznego IT (Help Desk)
Data utworzenia: 2017-08-01
Ogłoszenie w: Łódź
Kogo szukamy?
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
- Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Pakiet PULS - prywatna opieka medyczna
- Możliwość ubezpieczenia grupowego
- Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)
- PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia
- Świadczenia okolicznościowe z ZFŚS
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z systemami informatycznymi
- Świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników firmy
- Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów informatycznych przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania
- Tworzenie dokumentacji
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego lub wyższego technicznego.
- Praktycznej znajomości systemów Windows.
- Podstawowej znajomości języka SQL.
- Umiejętności pracy w stresie i samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Wysokiej kultury osobistej, zorientowania na obsługę klienta i łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
Dodatkowym atutem będzie:
- wiedza na tematy związane z rachunkowością finansową