Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk)

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie TeamQuest Sp. z o.o.

TeamQuest Sp. z o.o.

Firma

Specjalizacje: Administracja systemów, Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Programowanie, Strony/Serwisy internetowe

Data utworzenia: 2016-10-20

Ogłoszenie w: Warszawa

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

dla swojego klienta, firmy zajmującej się obsługą informatyczną firm, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Specjalista d.s. wsparcia użytkowników (helpdesk)

miejsce pracy: Warszawa

 

 Twoje zadania:

  • Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od użytkowników
  • Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
  • Monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych prac w systemie HelpDesk
  • Konfigurowanie drukarek oraz poczty.
  • Serwisowanie i zapewnianie poprawnego działania sprzętu i osprzętu komputerowego (w zakresie użytkowym, zlecanie napraw na zewnątrz)
  • Wsparcie dla systemów operacyjnych Microsoft,
  • Wsparcie dla oprogramowania oraz aplikacji (rozwiązywanie problemów związanych z działaniem i obsługą aplikacji typu MS Office, klient poczty, skaner, drukarka itp.)
  • Monitorowanie wszystkich zgłoszonych spraw technicznych oraz dbałość o ich rozwiązanie
  • Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT
  • Odpowiedzialność za kontakt z użytkownikiem końcowym
  • Gotowość do świadczenia zdalnych dyżurów w domu (1 tydzień w miesiącu)

 

 Od kandydatów oczekujemy:

  • Wysoka kultura osobista i wyczucie w kontaktach z klientami / użytkownikami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość pakietu MS Office 2010/2013 oraz O36 w (tym MS Outlook)
  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Podstawowa znajomość zagadnień administracji serwerami Windows i usługi AD
  • Podstawowa znajomość z zakresu LAN/WAN
  • Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji w kierunku administracji systemami IT

 

 Dodatkowe atuty:

  • umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów z zakresu sieci LAN/WAN oraz serwerów Microsoft

 

 Proponujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego