Starszy Specjalista Helpdesk IT

Niektóre dane ogłoszenia mogą być ukryte. Zarejestruj się za darmo, aby zobaczyć pełną zawartość.

Dodane przez:

Zdjęcie GazetaPraca.pl

GazetaPraca.pl

Firma

Data utworzenia: 2018-03-08

Ogłoszenie w: Warszawa

Kogo szukamy do pracy

Kogo szukamy?

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szkolenia z zakresu IT
  • możliwość doskonalenia języka angielskiego
  • pakiet medyczny

Zadania na tym stanowisku to m.in.:

  • wsparcie lokalne użytkowników 
  • rozwiązywanie problemów z komputerami (Windows 7/8/10)
  • instalacja sprzętu, aktualizacja aplikacji, modernizacja oraz inwentaryzacja sprzętu
  • koordynowanie pracy 1. linii wsparcia zdalnego i telefonicznego dla użytkowników
  • przygotowywanie dokumentacji dla użytkowników, archiwizacja danych
  • opieka nad siecią telefoniczną i centralą

Oczekiwania:

  • minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętności modernizacji sprzętu komputerowego, instalacji systemów operacyjnych oraz aplikacji
  • umiejętności konfiguracji i rozwiązywania problemów z siecią LAN i dostępem do Internetu
  • bardzo dobrej znajomości pakietu biurowego MS Office (szczególnie Outlook i Excel)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • mile widziana znajomość systemu wsparcia IT – Axence nVision i oprogramowania do zarządzania procesami V-Desk
  • mile widziana umiejętność konfiguracji centrali telefonicznych Panasonic
  • mile widziana umiejętność diagnostyki i naprawy drukarek laserowych
  • mile widziana znajomość PHP i wykonywania zapytań do baz danych SQL