Starszy Specjalista Helpdesk IT
Data utworzenia: 2018-03-08
Ogłoszenie w: Warszawa
Kogo szukamy?
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- szkolenia z zakresu IT
- możliwość doskonalenia języka angielskiego
- pakiet medyczny
Zadania na tym stanowisku to m.in.:
- wsparcie lokalne użytkowników
- rozwiązywanie problemów z komputerami (Windows 7/8/10)
- instalacja sprzętu, aktualizacja aplikacji, modernizacja oraz inwentaryzacja sprzętu
- koordynowanie pracy 1. linii wsparcia zdalnego i telefonicznego dla użytkowników
- przygotowywanie dokumentacji dla użytkowników, archiwizacja danych
- opieka nad siecią telefoniczną i centralą
Oczekiwania:
- minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- umiejętności modernizacji sprzętu komputerowego, instalacji systemów operacyjnych oraz aplikacji
- umiejętności konfiguracji i rozwiązywania problemów z siecią LAN i dostępem do Internetu
- bardzo dobrej znajomości pakietu biurowego MS Office (szczególnie Outlook i Excel)
- znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- mile widziana znajomość systemu wsparcia IT – Axence nVision i oprogramowania do zarządzania procesami V-Desk
- mile widziana umiejętność konfiguracji centrali telefonicznych Panasonic
- mile widziana umiejętność diagnostyki i naprawy drukarek laserowych
- mile widziana znajomość PHP i wykonywania zapytań do baz danych SQL